שייקים ירוקים ומיצים טבעיים

שייקים ירוקים ומיצים טבעיים הם בהחלט הדרך הטובה ביותר לאכול כמות מרשימה ואפקטיבית של ירקות מבלי להשתמש במזלג! העלים הירוקים, הירקות והפירות עשירים בוויטמינים, סיבים תזונתיים ובערך כל מה שצריך כדי להתחיל יום בצורה טעימה, מזינה ופשוטה. העור, העצמות, המפרקים ובעצם הגוף כולו יודה לכם.

אני כל כך אוהבת שייקים ומיצים, ויודעת שאיכשהו בוקר עם שייק תמיד נוטה להפוך ליום טוב יותר. משום כך אני גאה ונרגשת להציג את עמוד השייקים והמיצים שכולו 100% רו-פוד (מזון חי). אפרסם בעמוד מתכונים, רעיונות ושדרוגים לשייקים ומיצים סחוטים טבעיים. לפני שנתחיל, הנה כמה דברים מעניינים על המרכיבים העיקריים בשייקים הירוקים.

שייקים ומיצים טבעוניים של יעלי שוחט

"אחרים חיים בשביל לאכול; אני אוכל בשביל לחיות". סוקרטס

הידעת שבכוס אחת של תרד טרי יש 15% מתצרוכת ויטמין אי – E היומית הרצויה?

שייקים ירוקים, שמורכבים בעיקר מעלים ירוקים ומעלים ירוקים כהים, הם מקור אדיר לוויטמינים, מינרלים, כלורופילים ופיטונוטריאנטים! ירקות ירוקים מצליבים אולטימטיביים: ברוקולי, סלק עלים, קייל, כרוב ועלי חרדל. עלים נוספים שנחשבים לבריאים ומזינים במיוחד: חסה מסולסלת כהה, חסה אייסברג, עלי לפת, גרגר הנחלים ותרד, כל אלה עשירים בויטמינים A, C ו-K. בנוסף, רוב העלים הירוקים מלאים בטריטופן (חומצת אמינו) ומגנזיום. מה זה אומר? בגדול, שהמערכת החיסונית עמידה יותר, שישנה ירידה במשקל באופן טבעי ושיש הרבה יותר אנרגיה לאורך זמן ממושך.

שייקים בריאים בדרך כלל מכילים אחד או יותר מרשימת הקניות למשקשייק המתחיל שהרכבתי. אין צורך לרוץ לסופר ולקנות הכל, התחילו בקניית שני מצרכים (סופרפוד) מהרשימה ולאט-לאט תכנסו לגרוב.

זרעי צ'יה – עשירים באומגה 3, סיבים תזונתיים, אנטיאוקסידנטים ומינרלים. בנוסף, הזרעים מסייעים להורדת רמת הסוכר בדם.

אגוזים – אגוזי מלך – מכילים כמות גדולה של חומצות אמינו וחומצות שומן רב בלתי רווית, כלומר שומן שמיטיב עם הלב. אגוזי לוז – חומצות אמינו. מקדמיה – עשיר סידן ומינרלים. שקדים – ויטמין E. אגוז ברזילאי - מלא באומגה 6, מגנזיום (מינרלים), ויטמין B1, סידן ועוד ועוד. פיסטוק - ויטמין B6.  

ספירולינה – חיזוק משמעותי למערכת החיסון, הספירולינה היא חלבון מלא שמכילה את כל חומצות האמינו הנחוצות.

זרעי שומשום – מקור אפקטיבי לאבץ, פיטוסטרולים ואנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון). בנוסף, הזרעים הקטנטנים גדושים במינרלים חיוניים ביניהם ברזל וסידן.

זרעי המפ – מספקים לגוף כמות משמעותית של חלבון ו-10 חומצות אמינו חיוניות. בזרעי ההמפ יחס מדויק בין אומגה 6 לאומגה 3, דבר שהופך אותם לאהובי נפשם של רופאים וטבעונים.

פירות יער – גרגרי יער ופירות יער הנם מקור יעיל וחזק לאנטיאוקסידנטים, בעיקר פטל אדום ושחור. גרגרי גוג'י – מספקים לגוף ויטמין A, תותים – עשירים בויטמינים A, C ו-B, כמו כן הם ספק נפלא לאשלגן, ברזל וסידן. אוכמניות – ככל הנראה הפרי הבריא ביותר ברשימה, האוכמניות מכילות ריכוז גבוה של נוגדי חמצון וחומצות מסוגים שונים שיוצרים תכונות נוגדות-דלקת ובכך משפרות את המערכת החיסונית בצורה משמעותית.

*זה המקום לציין שהרשימה חלקית ביותר ועתידה לגדול ולתפוח. ודאו שאתם נכנסים לאתר ומתעדכנים בתוספות, ובבקשה ספרו לי מה הדבר שאתם הכי אוהבים לשים בשייק?

מספיק דיבורים, בואו נשתה!

שייק ירקות של יעלי שוחט

שייק ירוק השוחטת הטבעונית יעלי שוחט

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

%d בלוגרים אהבו את זה: